zondag 23 november 2008

Verrassing!

Toen m'n man woensdagavond thuiskwam van Brussel had hij zowaar een verrassing bij voor me. Hij had 's morgens wat tijd gehad om op het Vossenplein rond te struinen en heeft daarbij aan mij gedacht! Resultaat: enkele mooie oude kaders, twee marmeren vazen (waarvan eentje in slechte staat, maar voor 2 euro...), een oud flessenrek en een Thonet voetenbankje. Nu enkel alles nog een plaatsje geven...

Quand mon mari venait à la maison mercredi soir il avait une surprise pour moi. Le matin, il avait eu un peu de temps pour chiner sur la place du Jeu de Balles à Bruxelles et il a pensé à moi! Le résultat: quelques cadres anciens, deux vases en marbre (dont un en mauvais état, mais pour 2 euros...), un ancien porte-bouteilles et un repose-pieds de Thonet.

When my husband came home from Brussels wednesday evening, he had a surprise for me. In the morning he had some time to go to the 'Vossenplein' and he thought about me! Result: some nice old frames, two marble vases (one in a bad condition, but for only 2 euro...), an old bottle-rack and a Thonet foot-rest.


5 opmerkingen:

  1. Ah, ook een kleine Thonet voor Madame? :D
    Prachtig! Je man heeft feeling voor hetgeen jou bevalt, dat is altijd mooi meegenomen natuurlijk. Van welke struik komt eigenlijk die tak die je als deco gebruikt op je eerste foto? Ik zag al op een foto uit een vroegere post zo´n zelfde tak en ik vind het iets speciaals en sierlijks hebben, bijna vintage - zoals in de stijl van Jeanne d´Arc Living. Die donkere kleuren van het marmer en de lijsten is trouwens prachtig. Dat plaatje herinnert me aan vroeger, aan familieleden en hun huizen, waarin ook zulke stukken voorkwamen (vooral dat marmer).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond, via het blog van Marjolijn op uw blog gekomen.. Mooie foto's mooie sfeer, kan ik echt van genieten.
    Dank u wel.
    Groet Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo.......lief van je man en wat een mooie spulletjes heeft ie uit gezocht voor je!!!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo'n man moest ik nu ook hebben!!! Wat een leuke vonsten allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lorsque je suis au travail il y a une femme qui est belge et je lui dis souvent " jo je prendrais bien la voiture et j'irais faire un tour en belgique , que j'ai appris a découvrir par les grossistes fleuristes , les déco et les brocantes d'une demi journée .. je suis attirée par ce pays ..je crois que mercredi je vais monter a brugges ..Les enfants du Marais canalblog

    BeantwoordenVerwijderen