zondag 9 november 2008

Wie het schoentje past...

Vanmiddag ging ik nog eens langs bij mijn ouders. Mijn oma is een tijdje geleden overleden en het huis wordt verkocht. Bij het opruimen nam ma mijn eerste schoentje mee...

This afternoon I went to my parents house. My grandma died some time ago and the house is for sale. Cleaning up the house my mum found my first shoe...

Cet après-midi j'étais chez mes parents. Ma grand-mère est décédé il y a quelque temps, et la maison est à vendre. En nettoyant la maison ma mère a trouvé ma première chaussure...

5 opmerkingen:

  1. Je découvre ton blog par l'intermédiaire de SOmething white et je te souhaite une belle aventure parmis nous !
    Jolies photos qui immortalisent tes premières chaussures...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een warm welkom hier, prachtige kleuren ben zelf helemaal weg van pastels en deze kleur groen de achtergrond van je blog is echt ook mijn kleur! ik vind je foto`s van je schoentjes prachtig. ik zag gisteravond je blogadres bij marjolijn van somthing white maar zou de pc net uitdoen maar werd toch nieuwsgierig vandaar ik vanmorgen even weer bij je terug kom. ik ga je blog volgen want ik ben er weg van. ik wens je heel veel plezier hier in blogland! groetjes jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo!
    Ik ben via Marjoijn op jou blog terecht gekomen maar wat maak je mooie foto's!!
    ik ben zo brutaal geweest om je bij mijn favorieten neer te zetten.
    ik blijf je volgen !!

    groetjes manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie nostalgie! 'k Ben weg van je huis...! Heeeeeel benieuwd naar 'binnen'foto's ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    ook ik ben via Marjolijns blog hiet terecht gekomen.
    Ik vind die oude schoentjes prachtig,
    ik heb ze van mijzelf ook in bronskleur.
    Tot ziens weer.
    Gr Cobi

    BeantwoordenVerwijderen