woensdag 1 april 2009

Gewoon...


omdat ik het zo leuk vind om een stilleven te maken... en omdat ik maar niet op dreef kom met de paasdecoratie heb ik dan zomaar wat foto's gemaakt. Ik ben getagged door Yvonne van English Style, maar omdat ik nogal chaotisch ben in het bewaren van mijn foto's (die staan allemaal door elkaar in één grote map) hou ik het bij deze foto's, deze namiddag gemaakt...

Simplement parce que j'aime créer des nature mortes... et parce que ça ne marche pas avec mes décorations de Pâques, j'ai fait quelques photos cet après-midi...

Just because I like to create a still life... and because it doesn't work out with my Easter decorations, I've made some pictures this afternoon...


33 opmerkingen:

  1. Aah, helemaal mooi die blauwe tinten op de bovenste foto´s! Die schalen hebben echt een prachtig motief, ze lijken bijna van marmer te zijn. De dame in haar Eva-kostuum kijkt ook met welgenoegen naar je mooie stillevens! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Annelies,

    traumhaft ist es wieder bei Dir...hab' ich das richtig gelsen und Du hast was gewonnen? Ich konnte es nicht wirklich erraten..gewoon hört sich aber stark danach an...
    deine alten bücher sind so schönnnnn;o)
    mit den rosen, *seufz*

    ein traum aus dem 1900 jahrhundert

    Heartly Hugs Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ben altijd gek op stillevens, mooi om zelf te maken maar ook leuk om naar te kijken. ik gniet weer van je foto`s annelies. ook erg mooi je magnoliatak op je voriger post. ik voel me heel erg thuis op je blog omdat je heel goed bij me past qua kleuren en stijl...

    lieve groet,
    jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is je weer prima gelukt hoor die stillevens.
    Mooi!
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your still life is absoulutely beautiful!~All of my favorite things, dried hydrangea blooms,roses,& seashells... vintage canning jar, old books, a lovely painting,a gorgeous blue & white bowl, & the beautiful writing..?
    Awww...absoutely beautiful!!
    Cat

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's weer , die blauwe kleur met dat zeegroen is echt een supercombinatie !!
    Jij maakt zulke mooie plaatjes ,je kunt er zo kaarten van laten maken ........ groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van wat schelpen en een roos weet jij heel wat moois te maken. Ik wou dat ik je talent had voor stillevens!
    Ik val weer als een baksteen voor dat blauwe flesje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fantastic,amazing,moving,romantic photos!!! What great emotion!
    have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wauw..... wat een mooie foto's!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou dat vind ik niet erg... je hebt maar weer even schitterende plaatjes gemaakt! Knap hoor!
    Genieten voor jou en voor ons!
    Groeten,Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kijk eens even op m'n blog. Je krijgt iets van me ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie stil levens, het zijn net schilderijtjes. Mooi hoor dat blauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. quel plaisir!!
    je vais ajouter ton blog dans ma liste si tu veux?

    manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Pas grave pour le manque de décoration de Paques....je dirais même que tu as bien fait;-) C'est si joli !
    J'aime beaucoup la douceur des anciens manuscrits en dessous !
    Bises et merci beaucoup de ton passage, cela m'as vraiment, vraiment fait plasir !
    Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een mooi stilleven neergezet. Vind het altijd zo mooi om te zien.
    En je schaal vind ik ook geweldig.
    De boeken ook, eigenlijk alles.

    pr avond nog
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een prachtige stillevens weer, zo mooi gefotografeerd !!
    mooie kleurencombinatie ook !
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh my! Such soft and soothing color and your photographs are so incredibly serene. Just lovely! Be well, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja alles wat er gezegd kon worden over je mooie foto`s is al gezegd ....maar dan nog maar een keer , wat zijn je stillevens prachtig !!!!

    Fijn weekend Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Annelies,
    wieder so schöne Aufnahmen!!!! Du bist ein Genie, wie Du die Gegenstände immer in Szene setzt. Traumhaft! Die Bücher haben einen wunderschönen Lederrücken und das Bild mit der nackten Dame ist mein absoluter Favorit! Das hätte ich auch gerne!!!! Ist es eine alte Fotografie der nur ein Druck? Also, falls Du es mal nicht mehr behalten möchtest, Du weißt ja wo Du mich findest!
    Sonnige Grüße
    *PETRA*

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hello Annelies!

    Lovely photos you show today!
    The blueandwhite porcelain bowl on the second photo: It looks wonderful!!! Me like!!

    Have a great week!
    And A Happy Easter, if we don´t "see" eachother before the holidays!
    Big hug! Iréne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow, wat een prachtige foto's! echt genieten, dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw zeg....wat een mooie sfeerfoto's....waarom heb ik dit nu weer gemist.
    Ik volg je wel......maar niet gezien....
    Echt prachtig
    Over de rozenknopjes.....volgens mij had ze die uit een natuurwinkel.....
    Zat in een theedoosje en dan los verpakt.
    Succes

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig fotos Annelies! Wat is de servies (schaal) die je op tafel hebt? Dat is zo mooi!

    Hugs ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Tes photos sont superbes et pour Pâques tu as encore un peu de temps.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. So happy to have found your blog. I love your photography...the lovely tones of your collections and the lighting...it beautiful.
    Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wat n foto's zeg heeeel mooi!ga nog even bij je andere post kijken hoor ben gewoon te druk met de winkel,hele gezellige paasdagen,Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hi!

    Thanks for your visit in my place!!
    I have just had a big laugh!
    I tried the translation.. I choosed english!!

    My god!!! The translation is horrible!! Hahaa!!! So funny!!!!
    Financial carpet!!! I was supposed to be:
    A fine carpet!!

    Once again,
    Happy Easter my friend!!!
    Hugs! Iréne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mooi foto's van de stillevens, prachtig.
    Jij ook een hele fijne paasdagen!
    Wij gaan nog even naar Dammen en daarna .......... geen idee, nog tips?

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Annelies..

    auch Dir wünsche ich ein tolles Osterwochenende und wundervolles Wetter ;o)

    Macht es Euch schön gemütlich ;o)

    Grüßli tine

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Annelies,
    ich wünsche dir und Deiner Familie, ein schönes, sonniges Osterfest!
    Genieße die Tage und lasst es Euch gut gehen!!!

    Liebe Grüße PETRA

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mooie foto's, Annelies!
    Prettige paasdagen!
    groetjes,
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een prachtige stilleventjes. De kleuren en de zwart wit prenten erbij, heel mooi Hoop dat je leuke dagen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen