maandag 1 juni 2009

Nieuwe aanwinsten




De afgelopen twee maanden waren we geregeld in Frankrijk. Een bezoek aan de plaatselijke rommelmarkten kon natuurlijk niet ontbreken, en we hebben heel wat mooie dingen gevonden...

Les deux derniers mois nous étions beaucoup en France, et une visite aux vide-greniers n'a pas manqué. J'ai trouvé plein de belles choses...

The past two months we were several times in France. Paying a visit to the local flea markets couldn't lack of course, and I've found a lot of nice stuff...

26 opmerkingen:

  1. on les aime ces vides greniers!!

    manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wel ik zie heel veel leuke dingen staan.
    En een hele mooie sfeer.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn nu de leuke uitjes !!! wat een prachtige foto's heb je van je mooie spulletjes gemaakt!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat kastje, dat is het helemaal!! Wat een mooi en charmant model! Is het lichtgrijs met een wit marmeren blad?
    Prachtige zomerse foto´s, een plezier om naar te kijken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie foto's!!!!!!
    je hebt mooie vondsten gedaan!!!super...

    groetjes,,fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kastje! En ook je andere spulletjes zijn het bekijken waard.

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh I love the " vide greniers" too. What wonderful finds.
    Have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je weet altijd van gewone dingen toch heel sfeervolle foto's te maken, super vind ik dat! Voor ons zijn de franse markten helaas te ver weg, maar ik kan me voorstellen dat het jullie veel tijd kost :-) Hoe staat het trouwens met je wasplaats, is de klus geklaard? Ik ben wel benieuwd naar het resultaat! Groeten, Corine(THUIS)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Annelies,

    ohhhhh..du hast wieder so schöne bilder gemacht. Deine Pfingstrose sieht so schön aus mit den alten Büchern dazu...ein Traum ;o)

    und die kleinen engel an den regalen...(das sind doch engel, oder?)...so süß ;o)

    einfach nur wie immer....wunderschön!!

    Grüßli tine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je viens toujours avec grand plaisir visiter ton blog, les photos sont superbes , pleines de charme, très poétiques. On a envie de partir avec toi en balade!
    à bientôt
    christyn

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige prachtige dingen....doe mij ook zo'n reisje zeg. En prachtige beelden heb je ervan gemaakt. Ik zit helemaal in the mood.
    Fine day

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo ,
    dat zou mij nou ook heerlijk lijken maar hier in het noorden heb je niet eens markten die daar op lijken .
    Maar ik gun het je hoor zolang je ons zulke mooie foto's laat zien van je aankopen ............
    Ik vind je plaatjes weer erg sfeervol om naar te kijken , heerlijk
    gewoon
    groetjes Gea!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. beautiful pictures...
    i've just found your blog... and linked it, hope you don't mind?
    greetings!
    ushii

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful blog and pics!
    I just found you and I'm glad I did!
    Great blog!

    Smiles,
    Federica.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, zo'n mooi kastje! Ik zou het ook nog wel eens willen vinden, zo onverwachts... Ik zoek al een tijdje, maar dan vind je het nèt niet, hè ;-)
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een heerlijke foto's om naar te kijken.
    En dat kastje is helemaal te gek!

    Groetjes en nog een fijne dag,
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Tja...ook ik ben helemaal weg van dat kastje! ;)
    Wat heerlijk dat je lekker vaak naar Frankrijk gaat (schreef ze lichtelijk jaloers).
    Ik ga maar vast sparen voor onze volgende trip naar Frankrijk....en voor een grotere auto. ;)
    Een heel gezellig weekend, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I really adore all the pictures of this post. Wonderful anitque founds and so beautiful flowers... it's all just like a dream, greetings Mira!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Look at those beautiful colors. I especially like the pictures with the gray chest and pink roses. Incredible. xo Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. All these images of France makes me wish I could go back right now. It's been so long!!!!
    Lovely blog....I'll be back to visit again.
    Carole

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello!
    Ohh... lovely! Beautiful photos!!!!
    You have a wonderful blog!!

    Have a nice day!
    ^_^Piitis from Finland

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ahhhhhh, la france...;-) sinon Biz en passant,vous commencez à me manquer ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Je nieuwe aanwinsten zijn prachtig.......mooie foto's heb je er van gemaakt!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hi, I love your blog,I from Brazil, I have a blog on tb craft in general and now I'm offering my readers to download the magazine found the net, http://agulhaetricot.blogspot.com, visit me, and also appears in my online shop Maison Carré by Tita, http://maisontitacarre.blogspot.com, kiss.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. All Gorgeous!! I LOVE the book ends!! And the old magazine or paper. Lovely captures!
    Enjoy your week! :)
    Cat

    BeantwoordenVerwijderen