dinsdag 3 november 2009

'Passie voor sfeer'-dagen in Brocantiek Reygerlo






Naar goede jaarlijkse gewoonte startten ook dit weekend weer de 'Passie voor sfeer'-dagen in onze favoriete antiek- en brocantewinkel. Ook dit jaar is het opnieuw een plezier om in de sfeervol ingerichte zaak rond te dwalen. De boekensteunen zijn met mij meegegaan naar huis...





C'est devenu une habitude annuelle, les journées «Passion pour l'ambiance » chez notre antiquaire-brocante favori. Cette fois-ci aussi, il est très agréable à vagabonder dans les pièces décorées. Les serre-livres m'ont accompagnés à la maison…





As it has become an anual tradition this weekend the "Passion for atmosphere"- days in our favourite antiques shop got started . This weekend I had great fun again wandering around in this elegantly decorated shop. The bookends have accompanied me home…





16 opmerkingen:

  1. Ach leuk die staan bij mij ook al jaren op de kast . Gr Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonjour, vos photos sont belles!
    Magnifique ambiance chez votre antiquaire-brocante! Excusez-moi de langue française:)))
    Belle journée
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh, wat ziet het er sfeervol uit, daar zou ik me ook zo een hele dag kunnen vermaken en je heb er weer een mooie nieuwe aanwinst bij.
    Fijne dag en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die boekensteunen zijn leuk!!! Het ziet er sfeervol uit allemaal!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou daar zou ik mij ook prima kunnen vermaken, prachtige spulletjes en heel sfeervol.
    de boekensteunen zijn erg mooi,en zullen bij jou vast een mooi plekje krijgen!
    Groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh.. wat een mooie heerlijke winkel.. ik zou hier best een kijkje willen nemen..
    e steunen gaan vast een mooi plekje krijgen..
    Veel plezier ermee
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke winkel hoor, En die steunen zijn ook heel mooi.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Le magasin de cet antiquaire semlble regorger de choses toutes plus belles les unes que les autres... j'aime beaucoup ces petits serre-livres...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige voorwerpen in deze brocantezaak, Annelies !
    Goede keuze met de boekensteunen.

    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How lovely! I love the tradition in Belgium of shops having open duurs.

    Marjorie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello,
    ohhh, that seams to be a very amazing shop.... the images are really beautiful. Exactly my taste. Thanks for giving us this gorgeous tip.
    Groetjes Bine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een prachtige winkel. logisch dat je daar graag even binnenloopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Annelies ,
    wat lief dat je nog even een reactie achterlaat.
    Het is net als je zegt , er zijn zoveel andere dingen , wees blij dat je 1 computer hebt , zo blijft het bloggen beperkt want hoe leuk het ook is , het gaat ten koste van andere bezigheden .
    Dat is ook niet erg maar voor mij persoonlijk voelde het niet zo goed meer en dan moet je stoppen , vind ik .

    Neemt niet weg dat ik het erg leuk heb gevonden en ook genoten heb van jouw blog , ik hou die van mij nog even aan en je staat bij mijn favorieten dus als je wat plaatst dan krijg ik dat mee .

    nou meid , het ga je goed , veel geluk nog in dat prachtige huis van je !
    lieve groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie spullen staan daar! lijkt me erg leuk om daar eens rond te neuzen. de boekensteunen zijn prachtig en prachtige foto's heb je ook weer gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. J'aime le regard que tu as sur les objets, les choses qui t'entourent et dont tu sais nous offrir de si jolies images ....
    bon dimanche
    christyn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,
    das ist ein toller Laden.
    Das Haus schaut von außen schon recht einladend aus.Und es verspricht wirklich all das wenn man die Inneräume betrachtet.
    Wunderschön!!!!!!
    Wie gerne würde ich hier jetzt stöbern:o))
    Und bestimmt käme ich hier auch nicht mit leere Händen raus.
    Ganz liebe Grüße sendet dir,
    Elke.

    BeantwoordenVerwijderen