dinsdag 5 januari 2010

Give away!





Vooreerst wens ik iedereen een gezond en creatief jaar 2010. En hopelijk gaat het dit jaar met de goede voornemens ook de goede kant op...
Het lijkt me ook de ideale gelegenheid voor een give away. Tijdens de kerstvakantie heb ik eindelijk het transfertpapier dat ik enkele maanden geleden kocht getest, het resultaat hiervan zijn deze lavendelzakjes. Wie een berichtje nalaat maakt kans op één van de 4 zakjes, wie de bovenste foto op zijn blog linkt verdubbelt zijn kansen. Iedereen kan deelnemen, ook mensen die geen blog hebben: stuur een e-mail. Binnen een tweetal weken zullen de onschuldige handen van mijn twee piraatjes de winnaars uitloten. Veel geluk!


Je vous souhaite une bonne année, plein de créativité. Espérons que tout ira bien avec les bonnes intentions aussi...
Pendant les vacances de Noël j'ai finalement testé le papier transfert que j'ai acheté il y a quelques mois. Le résultat: ces sachets de lavande. Tout le monde qui laisse un message peut gagner un des quatre sachets, ceux qui créent un link avec la photo sur leur blog doubleront leur chance. Tout le monde peut faire partie, même les personnes qui n'ont pas de blog: envoyez-moi un e-mail. Dans quinze jours mes deux petits pirates vont tirer au sort les gagnants. Bonne chance!


First of all I wish all of you a happy, healthy and creative 2010. Let's hope it goes the good way with all good intentions too...
It seemed a good moment to organise a little give away. During the Christmas holidays I've finally got a chance to test the transfert paper I bought a few months ago. The result: these lavender bags. All you have to do to win one of the four little bags is leave a message, people who don't have a blog can e-mail me. Persons who link this give away with the picture above on their blog double their chances. Within two weeks my two little pirates will announce the winners. Good luck!


129 opmerkingen:

  1. Oh I would love to joib your give away! i love your blog, have a nice evening, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonsoir ma chére Annelies, Vos photos sont belles!!! Vos sacs de lavande sont très joli!!!
    Je tiens à vous impliquer dans votre loterie:)))
    Belle soirée et bisous du coeur
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met mijn give-away vond ik het ook zo leuk dat iedereen enthousiast meedeed, dus bij deze... ik doe graag mee aan je give away en zal een link op mijn blog plaatsen!

    Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh wat mooi gemaakt, het klinkt erg hebberig maar laat een van die mooie kinderhandjes mijn naam er maar uithalen. Ik wacht vol spanning af.... en mocht het niet zo zijn dan volg ik gewoon je mooie insprirerende blog verder. groetjes Juul

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mens toch, wat een mooie zakjes zijn dat!! Je zou zeggen dat het een bedrukte stof is i.p.v. een transfer.
    En ja, we gaan uiteraard reclame maken, dat spreekt voor zich :D
    Ik gooi mezelf ook in de pot en doe graag mee.
    Veel succes en groetjes, Marjolijn

    Mooie foto´s trouwens, vooral die eerste met dat toffe lettertype (als in je banner).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I would like to join your giveaway.You are on my bloglist . Catherine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a lovely and kind gesture! I've just discovered your awesome blog and find it very wonderful!! I keep comming back for more! I'd love to win this lovely item!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Allereerst alle goeds voor 2010 gewenst! Wat een prachtige lavendelzakjes heb je gemaakt. Heel graag doe ik mee, je foto staat al op mijn blog. Een succesvolle give away gewenst, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja dette vil jeg gjerne være med på. Klem fra Elin:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige zakjes , geen idee hoe je ze gemaakt hebt maar ze zien er erg mooi uit, als ze dan ook nog eens zo lekker ruiken...
    Ik ben benieuwd, dus ik doe ook graag mee, en zal je foto op m'n blog plaatsen.
    Succes met de mooie give-away en je piraatjes.

    Liefs, Anne.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dear Annelies,
    first of all I like to wish you a wonderful, healthy and sparkling new year....
    Please enter me in your lovely giveaway, the lavenderbags are soooo gorgeous!
    I'll take the picture with me for a Link.
    Groetjes Bine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Happy newyear !!
    Wat zijn ze geweldig ! Zeer crea hoor !
    Ik doe graag mee !

    ik wens je een fijne dag toe
    groetjes Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bonne année pleine de bonheur.
    Un baiser de France

    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Just found you, lovely blog, i will be back, Stephne x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dear Annelies,
    I whish you first of all a wonderful happy new year full of inspiration!
    I also would like to join in your giveaway, it is always a great pleasure for me to visit your lovely blog.

    Have a good time in 2010

    Gabriele from Bavaria

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Allereerst jij ook de beste wensen voor 2010 met veel creativiteit.

    Deze zakjes zijn super geworden zeg. Voor een eerste poging, petje af hoor. Bij mij ligt het papier al weer twee jaar te liggen. Misschien dat ik toch ook eens...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Annelies
    Het kan nog net dus ook voor jou en je naasten een fantastisch en vooral gezond 2010!!!
    Zo als jij het schreef had ik het nog niet bekeken maar idd, mensDOM en dierenRIJK, je hebt helemaal gelijk!!!
    Wat een mooie give-away, wil natuurlijk gráág meedoen, ik ga 'm ook linken bij mij want zo'n mooi lavendelzakje wil iedereen wel winnen.
    Liefsss Marga
    Liefs Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grappig dat ik je blog nu pas ontdek, kom allemaal bekende tegen, tsja dus doe ik ook graag mee met je leuke giveaway. Ga je volgen,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Allereerst nog de beste wensen, alle goeds voor 2010! Wat heb je een prachtige zakjes gemaakt en de foto's daarvan zijn ook prachtig!
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a fantastic give away! Your blog is gorgeous!
    Happy New Year from Italy!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou helemaal geweldig hoor. Natuurlijk doe ik mee, en bij mijn volg post zet ik je link.
    En je hebt het leuk gemaakt en die foto's zijn ook al zo mooi.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. gorgeous give away You made!!
    I would like to join your give away!

    regards
    Lavande

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Voor jou en je gezin ook de allerbeste wensen !
    wat een leukerdjes zijn dit zeg, en gelijk ook goed gelukt !!!
    dussse ik doe mee hoor, en zet het op mijn blog!
    lieve groet, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Annelies, allereerst de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar.
    Wat een ontzettend leuke GiveAway heb je zo aan het begin van het jaar. Ik moet ook maar eens op zoek naar transferpapier want het ziet er heel mooi uit. Ik wil ook wel een gokje wagen en zet de link gelijk even op mijn Blog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ooooh they look soooo lovely! i want all of them. ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ze zien er inderdaad prachtig uit!
    je hebt er ook hele mooie foto's van gemaakt!
    gr. en voor jou ook de beste wensen
    altijd leuk om even op je blog rond te neuzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Goh ik kom hier via via en toch kwam je blog me wel bekend voor. Maar ik was nog geen volger.....bij deze.
    Ik doe graag mee hoor. Het zijn echt schatjes die zakjes die je gemaakt hebt. En die kleine handjes natuurlijk die lootjes mogen trekken...
    Cross my fingers.

    Fijne dag En kom gerust eens mijn blog bezoeken. De koffie staat klaar voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik ben gek op winnen! Wat ziet het er allemaal leuk uit! Ik dacht bij mezelf:"doe me deze maar!".
    veel liefs,
    Ineke van den Akker

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ben hier nog nooit geweest. Wat een prachtige blog heb je. Zonde dat ik dat niet eerder wist. Maar via de giveaway kwam ik hier terecht en daar wil ik graag aan mee doen natuurlijk. wat een prachtige lavendelzakjes.
    ik ga je gelijk linken op mijn blog.
    Groetjes Antoinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OH wat zijn ze mooi! Graag doe ik mee aan je give away :)
    Zal de foto in mijn sidebar zetten, met een link hiernaartoe.

    xoxo Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik volg jouw blog al een tijdje, ik vind de foto's en de tekstjes heel sfeervol, dus proficiat bij deze!
    Veel succes verder,
    groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi hoi,

    Voor jou en je gezinnetje ook nog de beste wensen voor 2010.
    Wat een leuke aktie van je
    en ze zijn prachtig
    de lavendelzakjes.
    Ik wil graag meedoen maar heb zelden geluk,
    maar ik heb al veel geluk in de liefde,
    men kan niet alles hebben toch ;).

    Groetjes weer Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi,
    Allereerst een heel goed 2010 gewenst, volgens mij mag het nog net op de valreep,..!!
    EN ook ik wil graag meedoen aan je give away, wat leuk dat je dat doet..
    Ik ben benieuwd wie er met deze mooie geurzakjes vandoor gaat.
    Fijne dag nog groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een liefjes!
    Ik doe graag mee aan deze schattige give away (dank zij de tip van Yvonnne van English Style) en heb op mijn blog een foto met linkje naar je blog geplaatst.

    Ga snel even verder kijken op je blog, het ziet er echt sfeervol uit!

    groetjes,
    mirelle

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat een prachtige give away. Ik doe ook graag mee.
    Fijne avond!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a great giveaway. I really would like to win!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hello Annalies, I came via Something White to see your beautiful blog and to leave a comment on your lovely sachets. As I looked through your other posts all I see is beauty here.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. wat een mooie give-away! knap gemaakt! ik ontdek je nu pas, hoe kan dat ... ik ga je gelijk volgen en doe graag mee!
    Groetjes van Jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lovely give away gift. Thank you so much. I love your blog. Your header is great, come and look at my latest sky/ cloud series.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Hoi hoi, ook een heel gelukkig nieuw jaar voor jullie.Ik heb me net aangemeld om je te volgen,had je blog nog niet gezien. Wat een prachtige zakjes heb je gemaakt. ik doe graag mee met je give away. Ik zal de foto op mijn blog zetten. Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. So lovely small bags!
    Hope to win, of course.
    Going to link with a picture.

    Warmest regards from very cold Finland!

    Elsa xx

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ohhh so gorgeous give-away! I absolutely must participate! Greetings Nina J from Joensuu Finland

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Beautiful, just beautiful! I just found your blog through Something White and I love it. I hope you have a wonderfully joyous and healthy New Year ahead, I would love to be entered into the give away.
    Sincerely,
    Melinda
    Alabaster Rose Designs

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schattige zakjes! Ik doe graag mee met deze give away.
    Fijne avond, Berna

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Oooh natuurlijk wil ik meedoen, kan het nog, heb ik er overheen gelezen en linken doe ik je hoor, dubbel kans natuurlijk voor bellavien.

    De allerbeste wensen uit zweden voor jou.

    liefs van bellavien

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een geweldige zakjes. Ik waag graag een gokje, dus bij deze!

    Succes met je blog, ik "blog" zelf niet maar lees er wel veel voor de inspiratie, groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  47. What a beautiful blog! So glad I found you! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Wat een leuk idee zeg. Deze kans laat ik niet liggen hoor Wie weet komt het geluk voorbij in het nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Hoi Annelies, heb je gevonden via Liliane (Crealili hierboven), wil graag meedoen.
    Geweldig leuk blog, ga je toevoegen, en....proberen te foto te kopieëren naar mijn weblog. Ben hier nog niet zo goed in, maar oefening .....
    Veel liefs en succes
    Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Oh wow, wat een prachtige zakjes!
    Ik doe ook graag mee!
    Ik weet eigenlijk niet of ik nog op tijd ben, kwam via "english style" hier terecht.

    Dat heb je trouwens mooi gedaan met transfer papier, je ziet helemaal geen plastic laag...knap gemaakt!

    Groetjes Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een prachtige geurzakjes. Ik vroeg mij af wat transferpapier is. Is dat papier waarmee je iets kunt over drukken? Zou je me dat even willen laten weten. Het lijkt me leuk om iets dergelijks te doen als cadeautje voor vriendinnen en kennissen. Ik speel viool en dacht aan een dergelijke afbeelding of muziekpapier etc. bestaat dat ook?
    Fijne avond nog en lieve groet,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Hello! This comes from Finland, so lovely bictures and things you have! I really would like to try my luck in your lottery...
    -Heini-

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Oh, j'aimerais bien gagner TOUS ces sachets superbes!
    Comme toi, j'ai aussi du papier de transfert depuis des mois sans avoir osé l'utiliser. Il faut simplement du courage, il me semble..

    Amitiés,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Een prachtige blog met superfoto's. En wat een mooi begin van het nieuwe jaar: lavendelzakjes, al een vleugje zomer...
    Als nieuwe blogger doe ik graag mee!
    groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  55. What a lovely giveaway! Happy to be in!
    Wish you a joyful and creative new year!
    Vale

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Kan ik er nog bij? Zulke mooie zakjes wil iedereen wel hebben.
    En.. veel geluk in het nieuwe jaar.
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Via-via ontdekte ik je blog. Echt leuk.
    En wat een leuke give-away. Ik stel me zeker kandidaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Oh, these are lovely, lovely. I heard about your blog from Something White and I am so glad I did. I wanted to say hello and thank you for the chance to win.

    BeantwoordenVerwijderen
  59. I'd love one of those! They're lovely! Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Oja, ik doe graag mee! Wat een leuke zakjes heb je gemaakt! Leuk idee.

    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Guten Morgen liebe Anneliese,
    da bin ich doch sehr gerne dabei.
    Deine Duftsäckchen sind ein Traum.
    Ganz liebe Grüße,
    Elke.

    BeantwoordenVerwijderen
  62. I would like to present myself the givaway. I love it your blog! With love: Brigi from Hungary

    BeantwoordenVerwijderen
  63. I Absolutely want to participate!
    You have done so lovely bags!I so love those!!!
    And i will put a link in my blog!
    Greetings from Finland Anu

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Hoi Annelies,
    ik kom hier terecht via de blog van Yvonne (English style) en ik vind je blog super. En natuurlijk doe ik mee aan je give-away, vind de lavendelzakjes erg mooi gemaakt. Nu ga ik nog even lekker verder rondneuzen op je blog en zal ook een linkje plaatsen naar jou give-away.
    Fijne dag, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw wat zijn ze prachtig de zakjes!

    ik heb zelf het transferpapier ook ondekt en je kunt er zoveel leuks mee doen.

    De rest van je blog ziet er ook erg sfeervol uit en heb me bij de lijst volgers aangesloten
    en jouw link toegevoegd op mijn pagina

    Dit pakt je trouwens wel heel slim aan, ik kan deze manier van promotie wel waarderen.

    Veel succes met je blog en hopelijk mag ik zon mooi zakje op mijn nachtkastje leggen

    Hartelijke groet,

    Tamar (wonen in wit)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Een fijne 2010 voor jou en je familie Annelies! De lavendel zakjes zijn prachtig geworden. Het nieuwjaar is al creatief begonnen voor jou. Ik ben ook bezig met veel nieuwe projecten die je kan zien op mijn handwerk blog. Lekker werk voor deze koude dagen bij de openhaard!

    Hugs en groetjes ~
    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  67. All the best to you in 2010!
    So I'm join your giveaway too:)))) So beautiful are your little treasures:)
    Warm hugs from Warsaw -
    Alicja

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Ik zag net bij andere blogsters jou Blog voorbij komen en ben meteen even gaan gluren op je blog.Ziet er super uit en wat een geweldige Give away..ik doe zeker mee!
    Ik heb je gelijk in m'n blog-lijst toegevoegd en hoop vaak van je verhalen te kunnen genieten.

    Groetjes,Renata
    (Home and Garden)

    BeantwoordenVerwijderen
  69. What a wonderful giveaway! Love your bags and your blog! Warm regards! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Love the bags. especially the postage stamp one... very sweet. blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wauw , ik geef je de 72e reactie. Het helpt wel, als je een beetje reclame wil hihi!

    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een leuke blog! En de geurzakjes zijn ook echt heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wauw!
    Schitterend die zakjes....
    ik schreef net iets op mijn blog over inspirerend zijn....
    Heb even op je blog gekeken en ik vind hem inspirerend!
    Zou ook graag van die zakjes maken... geen idee hoe, maar mijn kracht ligt ergens anders!
    Ik ding dus graag mee naar deze enorm gave geurzakjes!
    Ga vooral zo door!
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wat een reacties heb je al gehad!!!!
    Maar ja die zakjes zijn ook wel heel erg mooi dus.....ik doe ook een gokje ;-)
    En succes verder met je give-away.
    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Hoe mooi, Annelies !
    En zoveel reacties, ik wil ook graag meedoen.
    Ik zet de foto met link op mijn blog.

    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Hi,
    by chance I found your lovely Blog !
    Such a beautiful give away- you'll find a Link on my Blog.
    Wish you a happy and creative 2010 !
    Greetings,
    Kerstin from Germany

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hoi,

    Eerst en vooral een creatief 2010 gewenst !
    Voor mij is er een beetje en wereld open gegaan wat hobby's betreft via deze mooie blog

    Heel mooie lavendel zakjes!

    Vele groetjes

    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  78. I whish you a really great year aswell!

    Those lavanderbags are adorable!

    Lots of hugs and a nice weekend to you.

    Flisan

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Hoi Annelies,
    Bedankt voor je berichtje!
    Het is enorm genieten!
    En echt iedereen zegt dat het zo snel gaat en dat het kleine er zo af is, en dat is ook echt zo.
    Ook ik blijf maar naar hem kijken!!!! heerlijk.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wow, wonderful lavendelbags...
    Amazing giveaway.
    I have a link on my blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  81. what a lovely blog, so inviting. i am new and now a follower. neat lavender bags. Bestest,Denise

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Just Gorgeous! Love your pics especially the last one! I don't win give aways, but I'd love to win this one! Beautiful post as always!
    Hope you're Holiday Season was a beautiful one, & you're New Year is off to a wonderful start!
    Happy Weekend!
    Cat

    BeantwoordenVerwijderen
  83. This is so fantastic! I want absolutely take part in.
    Hope you have great weekend and all the best for you this year!

    Piia from Finland

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik voel me vereerd hieraan mee te mogen doen !Ik zal je blog linken. Veel plezier met kiezen voor de winnaars...pick me pick me ;-)

    Liefs, Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wat een mooie blog! En wat een schattige lavendelzakjes ^ _ ^

    Een gezellig weekend!

    Groetjes van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Belle et Heureuse Année à toi et ta Petite Famille!
    Bises.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wat een geweldige zakjes heb je gemaakt! Helemaal mijn stijl.
    Ik doe mee met de give away en heb je gelijk op mijn blog gezet.
    En nu maar afwachte,n hihi.

    Groetjes en een heel fijn weekend!
    Pien

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Hallo Annelies,
    Ik wil jou en je gezin nog alle goeds wensen voor 2010. Ik las dit berichtje al eerder deze week en wou eigenlijk niet meedoen. Mijn jaar is niet zo goed begonnen, meedoen aan een give-away lijkt niet zo belangrijk en niet op z'n plaats! Maar het trekt toch wel een beetje. De zakjes zijn erg mooi (de chocolade doos trouwens ook). Wie weet heb ik toch een beetje geluk.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Happy New Year! :)

    Hope to win, of course.
    Going to link with a picture.

    Riikka

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Beautiful little sachet pouches! Here is my email to make it simple for you. And thank you for a chance to win.
    Linda
    kayinseptember@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik sluit maar netjes onderaan in de rij....
    Wat een geweldige mooie zakjes, prachtig mooi die afbeelding. Hier wil ik graag aan mee dingen. Dus ik plaats er gauw een link van op mijn blog.
    Fijne avond
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Your blog is so beautiful!!
    Of course, I would like to take part your wonderful giwe away!:)
    If you like, you can take part my giwe away, too;)

    Have a beautiful new year to you!
    Hugs, Marge

    BeantwoordenVerwijderen
  93. I just found your blog and it is so lovely and beautiful. I will come back, that I really will do!
    And of course, I would like to join your give away, it is so wonderful :)

    Have a wonderful new year!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Hallo
    Ik weet nog niet goed wat de bedoeling
    is maar ik doe mee
    ik had je blog al vanaf het begin
    bij mijn favorieten geplaatst
    zodoende kom ik nu hier terecht
    Groetjes Manja

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ohhh what a lovely giveaway...I cross my fingers to win:)...*Marie*

    BeantwoordenVerwijderen
  96. hallo anelies,

    ik will ook soooo graag en van jou super mooien lavendelsackjes winnen.
    je blog heb ik via villa extra gefonden.

    groetjes conny

    ik heb een paar manden geleden ook de erste keer mit dit papier gewerkt.het is gewoon fantatsisches material.

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Bonsoir ma chére Annelies, merci pour la remarque drôle(rire)!!!
    Je vous souhaite une merveilleuse soirée
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat moooooi! Ik doe ook graag mee aan de give-away...
    Groetjes, Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Hello from New York! I have just discovered your blog! Thank you for the chance to win! Leslie

    BeantwoordenVerwijderen
  100. This is a beautiful giveaway. I would love to join in the fun. x

    BeantwoordenVerwijderen
  101. o waw,
    dit is leuk per toeval kom ik hier
    ik doe heel graag mee!
    ontzettend leuke dingen heb je in je huis,
    gezellig!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Had ik al gezegd dat ik graag meeding naar dit prachtige stukje handwerk van jou! Ik ga je maar meteen volgen want ik kom hier toch al regelmatig even neuzen.

    Fijne avond,
    Annemiek
    ps ik zal een foto rechts met link op mijn blog plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Je vous souhaite une Bonne et Heureuse Année 2010.
    Quelle vous apporte la santé et le bonheur dans votre foyé.
    Vos sachets sont magnifique.

    05penelope.canalblog.com/
    infinie_tendresse@yahoo.fr

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Hallo Annelies, dit is de eerste keer dat ik je blog zie. En wat is die mooi! Ik zal je zeker in de toekomst volgen ben altijd erg "schieoenierig". (is het altijd zo druk op je blog met reacties?) (het envelopje vind ik het leukst) Hartelijke groet, Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Que 2010 soit une très belle année pour toi et tous ceux que tu aimes ! tes sachets de lavande avec transferts sont vraiment très jolis, j'aime beaucoup les images que tu as utilisées et visiblement je ne suis pas la seule à aimer !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Liebe Annelie,
    Deine Lavendelsäckchen sind TRAUMHAFT schön geworden! Da möchte ich mich mit beteiligen und werde Dein Giveaway auf meinem Blog verlinken.
    Winterliche und kuschelige Grüße
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Les sachets sont adorables!! I hope I will be able to put the link to your giveaway on my blog, I've never done that before...
    Love, Chani
    P.S: I will add your beautiful blog to my list!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Wat een prachtige lavendelzakjes! Ik maak graag kans om er één te winnen.

    hartelijke groet,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Hallo Annelies.

    Heb al vaak je site bezocht. Heel erg leuk al die dingen te lezen van je.

    Ook hoe je nu die mooie lavendelzakjes gemaakt hebt.
    Geweldig, nu ook nog als give away.

    Ben benieuwd wie de piraatjes als winnaar eruit halen.

    Groetjes, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Hallo, sorry ik had mij al aangemeld voor de Give away. Ik heb nog een vraagje? Ik heb ook als eens transfertpapier gebruikt maar dat zag er zo blinkend uit en vond ik niet zo mooi. Welk merk had jij gekocht als ik vragen mag?
    Liliane
    zie ook http://picasaweb.google.nl/stippenenruiten/EigenBorduurwerk03#

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Hoi, ik ben via Liliane (crealili) bij jouw blog gekomen. Echt heerlijk om doorheen te gaan. Ook ik meld mij graag voor de give away.
    Groetjes en prettig weekend.
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Annelies,


    Wat leuk dat je zo,n leuke give away kunt krijgen als je door die "piratenhandjes" uitgekozen wordt.

    Hoop nog vaak leuke dingen te lezen bij je.

    Groetjes en ga zo door, Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Hello Annelies
    it's so generous of you to organize the giveaway with so precious gifts!
    Of course I am one of those shy dreamers hoping to win :))
    I wish you a very happy and creative year:)
    Warmest hugs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Hoi Annelies,

    Via Via ben ik op je blog gekomen!!
    Wat een super gave blogcandy geef je weg zeg..
    Ongelovelijk dat je deze zelf maakt!!

    Ik ga maar een poging wagen.
    Ik wens je een heel fijn weekend en zal de blogcandy in mijn sidebar neerzetten als link naar jou blogcandy!!

    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  115. I love your blog! I post your giveaway in my blog.
    Ciao dall'Italia!
    Valentina

    BeantwoordenVerwijderen
  116. The Eau the Roses sachet is realy sooo beautiful. Hope I'll win this one :) I also like the Poudre d'Iris sachet, just amazing!
    Love, Chani

    BeantwoordenVerwijderen
  117. What a wonderful giveaway! I enjoy your blog so much & love your photos. ~Sue in USA~
    sunnysidesue08@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Hello from Finland!

    I love lavender and I hope so that I will be lucky winner :)
    I put link and picture to my blog.

    Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  119. i want to game with you,
    your blog is wonderful,

    Krisztina

    BeantwoordenVerwijderen
  120. What a gorgeous give-away!!! I must take part! I just decided to make my own blog too, thank you for inspiration!!!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Oh,ils sont si jolis, tes sachets de lavande! J'aimerais bien en gagner un! Merci de mettre mon nom sur ta liste!

    I will organise a Valentine's give away on my blog next week, too. You are more than welcome to pass by!

    Groetjes uit Duitsland

    BeantwoordenVerwijderen
  122. I tuoi sacchetti di lavanda sono stupendi!
    Partecipo anch'io al tuo giveaway... vado subito a linkarti nel mio blog!
    Ciao
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Ben ik nog op tijd????

    Blijf lekker bloggen. Dat we elkaar, als creative blogdames, maar lang mogen blijven inspireren.

    Groetjes,
    KARIN

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Hi! I found your blog through a link from a Finnish one, very inspirational pages.
    I'd love to participate in your give away draw, if not too late.
    bests,
    Grace from Finland

    BeantwoordenVerwijderen