vrijdag 21 mei 2010

Aardbeien




Het seizoen van het - voor ons althans - lekkerste fruit is weer aangebroken: de aardbeien! Vandaag ontdekte ik een kweker die wel heel grote exemplaren aan de man brengt, en ze zijn werkelijk heerlijk zoet! Ik heb me gehaast om foto's te maken, want een groot deel van de anderhalve kilo moest er tijdens de 'fotoshoot' al aan geloven...




Today I've discovered a strawberry gardener who cultivates huge species, and they taste really delicious! I had to hurry, because my three men couldn't wait to taste and part of it disappeared while taking pictures...




23 opmerkingen:

  1. Heerlijk...aardbeien! Ik mag het erg graag eten!! Dus een post waar het water mij bij uit de mond loopt!

    Een fijn pinksterweekend gewenst! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Smaakvolle post. Krijg er er meteen zin in.

    Fijne avond.

    Groetjes,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer prachtige foto's gemaakt, Annelies !
    Zo mooi gecombineerd met het oude kookboek en heerlijk met de poedersuiker !
    Ik krijg er al zin in, maar ik zie aan het laatste bordje dat iemand al alles opgegeten heeft...
    Fijne Pinksterdagen,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. "Heerlijke " foto's , letterlijk en figuurlijk , ik ben ook erg gek op aardbeien , alleen is het een dure hobby willen we allemaal elke dag (wat geen moeite is) zo'n bak leegeten dan kan ik elke week wel een kruiwagen vol ophalen.
    nou , fijne pinksterdagen gewenst , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a charming post! Those strawberries look delicious especially with the powdered sugar! I love your displays with the vintage items. Have a wonderful weekend!
    Take care, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's van deze lekkernij!

    Heerlijk...ook op een beschuitje.

    Fijn weekend,
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zien de aarbeien er heerlijk uit. Ik heb ze nog niet gegeten...Ze zijn hier nog flink duur. Als ik jouw foto's zo zie duurt het echter niet lang meer voordat ik ook naar de winkel stap om een doosje te halen.

    Fijn weekend!

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk die aardbeien. En dat blikje wat je erbij hebt staan is ook zo mooi.

    fijne dagen
    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love strawberries! I was able to get some from my garden before the chickens discovered a hole in the fence!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bonsoir ma chére Annelies, (votre nom est très belle!!) Fraises photos sont trés magnifique!!
    Belle soirée et dimanche
    Bisous du coeur
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die zien er gewoon heerlijk uit! Groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your photos are just amazing ! as usual !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi,

    Ohhh de heerlijke tijd en foto's van jou
    komen er weer aan.
    Lekker veel jam maken de komende de tijd.
    Prachtig blikje en boekeje heb je gebruikt
    bij je fotoshoot.
    Groetjes Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Annelies, wat heb je prachtige foto's gemaakt van het zomerkoninkje. Wat zijn ze heerlijk hè. Ik heb ze voor de Pinksterdagen ook in huis gehaald, deels voor een MonChoutaart en deels om zomaar heerlijk van te snoepen. Ik ben dol op aardbeien, je proeft er de zomer in.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dear Annelies
    wonderful photos.... what a mouth watering post, i adore strawberries, have a great week
    Hugs from Germany,
    Bine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Connais tu les fraises de Dordogne ( là ou j'habite desormais;-)....elles sont delicieuses....nous les achetons 100 % Bio... quasiment tous les jours ici....on se régale !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ici aussi c'est cure de fraises en direct du producteur du village !!! j'adore ta boîte rouge, elle suit merveilleusement bien avec les fraises...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag, wat heb je een heerlijk blog. In alle opzichten. Ik ga je graag volgen. Hartelijke groet en je bent van harte welkom op mijn blog wat gaat over ons huis in Frankrijk. Dag Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hello! I've just found your beautiful blog from the "friend connect" tiles on Madelief's blog. This is so beautiful and romantic. Your photographs are very lovely. Beethoven made me laugh! (Don't tell him, though.)

    Love, Katy Noelle

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, wat een leuke blog zeg en het ziet er nu zo smakelijk uit die aardbeitjes, hmm...
    Ga je volgen, kom je ook even bij mij aan,dat zou leuk zijn.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige foto's van het zomerkoninkje! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Annelies,

    Wij ook net terug uit Frankrijk. Blijft een heerlijk vakantieland. Oo wat zien die jams er lekker uit en zo sfeervol gefotografeerd.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen