dinsdag 16 november 2010

Lekkere souvenirs






Het is ondertussen al meer dan een maand geleden dat ik in Estland was, wat vliegt die tijd toch! Gelukkig heb ik wat lekkere souvenirs meegenomen en kan ik nu nagenieten. Van de 'TALLINN' chocolade (geen Belgische maar toch heel lekker) maakte ik chocolademousse. Af en toe snoep ik een klein chocolaatje, maar op de mooie doosjes ben ik zuinig: die bewaar ik voor een speciale gelegenheid...



It's already more than a month since I was in Estonia, time flies! Fortunately I brought some tasty souvenirs so I can reminisce. From the 'Tallinn' chocolate (not Belgian but very good) I made chocolate mousse. Occasionally I have a small chocolate candy, but the boxes I'm careful about, I keep them for a special occasion ...




Busy days keep me away from blogging. I try to visit as many blogs as possible, but I don't have the time to write comments for the moment. I'm so sorry, and I hope things will slow down soon...


30 opmerkingen:

  1. Oh kon ik maar even proeven.......;)
    Jij blij natuurlijk dat dit niet kan want dan was vast en zeker alles meteen op.
    Fijne dag
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die chocolademousse ziet er overheerlijk uit, Annelies !
    Prachtige doosjes, die zou ik ook nog bewaren !
    Mooi gefotografeerd weer en ... nu heb ik ook zin gekregen in chocolade :-)
    Fijne dag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vindt die appeltjes zo schattig leuk gedaan met dat takje erbij.

    Lieve groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mmmmmm....ik ben dol op chocolade Annelies en wat een prachtige verpakkingen, het is haast zonde om aan te breken.
    Je heb er mooie foto's van gemaakt.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De doosjes zijn prachtig.
    Het is altijd heerlijk om na te genieten van de reizen die je hebt gemaakt en alles van wat je mee terug naar huis hebt genomen.

    Het is echt weer om met thee lekker wat chocola te snoepen.
    Geniet er van.

    Lieve groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's, weer een heerlijk genietmoment.

    Groet,
    Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pracjtige heerlijke fotos heb je gemaakt ik krijg meteen trek in chocolade..alhoewel de verpakking op de foto is te mooie om open te maken.

    Liefs,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeeeerlijk !! ......en naar Estland.....geweldig toch !!...mooi land???....fijn dat je erweer bent !!!....liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh...wat lekker, ik ben gek op chocolade!! Ben benieuwd wat je van Estland vond, je hoort daar nooit veel over!

    Een fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige foto`s,van al dat lekkers,ohh die reep vind ik zo mooi,daar zou ik niet aan komen,nooit niet,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonsoir ma trés chére Annelies, Vos photos de l'Estonie sont très belles et intéressantes!!!
    Les bonbons sont très tentant....Bon appétit:))
    Belle soirée
    Bisous du coeur
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hmmm...wat een heerlijk lekkernijen laat je ons zien, krijg spontaan trek!

    Groetjes, Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. OOOOOOOOOHHHHHHHHH,CHOCOLA DAAAR KAN IK NIET VAN AFBLIJVEN HOOR!!!
    WAT IS DAT TOCH LEKKER.
    MAAR WAT HEB JIJ DAAR EEN MOOIE FOTO'S VAN GEMAAKT.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely photos!!!!
    I love choklat!!!!!!
    Kathrine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Un vrai plaisir de visiter votre Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohhh dat ziet er lekker uit en vreselijk verleidelijk voor een chocolade liefhebster als ik ......
    Prachtige foto's heb je er van gemaakt !
    Fijne zondag verder , groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie foto's en prachtige doosjes, zou ik ook bewaren

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Annelies,

    Dank je wel voor je berichtje op mijn blog! Ik zie dat ik jouw berichtje bijna over het hoofd heb gezien. Ik heb zojuist de website bekeken van 'Mais il est où le soleil'. Wat een prachtige jurkjes zitten ertussen!

    Je chocolademousse ziet er heerlijk uit! Ik heb het nog nooit zelfgemaakt, omdat er rauwe eieren doorheen gaan. Daar ben ik altijd erg voorzichtig mee. Dus bij ons is het meestal uit de supermarkt! Er gaat echter niets boven verse chocolademousse!!

    Een gezellige avond!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een heerlijke foto's Annelies! Wat een mooie verpakking, met name die van de eerste foto's.
    Prachtig zo samen bij elkaar en zo passend bij de tijd van het jaar! Ik ga snel weg..wat de verleiding is mij hier te groot hihi ;-)

    Alvast een fijn weekend!
    Lieve groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I really like your blog! Wonderful photos, athmospheres and old houses!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh how incredible that you got to go to Estonia! And your chocolates look delicious!! All your photos are always so beautiful though!!!

    Hugs ~

    :) T

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wij waren op zaterdag in Versailles! De versmarkt daar alleen is een bezoek al waard! Je kijkt je ogen uit!
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Bonjour Annelies,
    tu reviens nous voir quand tu peux...!;-)
    Et l'estonie, j'en rêve, comme tous les pays baltes, que j'aimerais faire un jour !
    Bise de France, Birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hello, hope you're OK and come back to blogging soon! I wish you a very happy Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Bonjour ma chére Annelies,Je vous souhaite ainsi qu'à votre famille un Joyeux Noël!!!
    Mille bisous du coeur pour vous
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Liebe Annelies,
    ich wünsche Dir und Deiner Familie wunderschöne Weihnachtstage! Genieße die Tage voller Ruhe und Gemütlichkeit!
    MERRY CHRISTMAS!
    a big hug
    PETRA

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fijne kerstdagen voor jou en je familie, Annelies !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gouurmande..
    Fais des bougies c'est vraiment facile.
    Amicalement,

    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  29. What fun memories! Oh, to take of nibble of that chocolate...

    Leigha

    BeantwoordenVerwijderen