zondag 7 augustus 2011

Zomerkleuren (of herfstsfeer?)







Jammer genoeg is het weer nog steeds niet echt 'zomers' te noemen, maar met dit lekker zomerfruit, mooie bloemen en zachte kleuren probeer ik toch wat zomersfeer in huis te brengen. Alhoewel, de kleuren en de geur van de braambessen ruiken al wat naar de herfst...





Unfortunatly you can't say we're having a great summer over here, but with this delicious summer fruit, beautiful flowers and soft colors I try to create a sort of a 'summer feeling' inside the house. However, the colors and the scent of blackberries make me clear that fall is near...




13 opmerkingen:

  1. Ik vind het prachtige zomer foto's hoor....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful, beautiful pictures here always. I love visiting here.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige foto's heb je weer gemaakt! groetjes, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige foto's heb je ervan gemaakt!
    hier is het op het moment ook meer Herfst, het regent echt ontzettend hard, de tuin ligt ook al vol blad, dus de Zomersfeer moeten we maar naar binnen halen, en jou lukt dat prima !
    Groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als we de zomer niet echt buiten kunnen voelen, moeten we hem maar zelf creeren. En dat is hier goed gelukt.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. You've brought tears to my eyes. (I know I'm silly but....) This is my favorite time of year. Still summer but so quiet - less frenetic than July. Yes,...fall is coming but not quite here, yet, and my husband just mentioned to me, this morning, that the berries are, now, ripe. Happy sigh!

    Your high key photography is beautiful and more than a little bit inspiring. Best of all, it speaks thoughts of homeyness.

    Love, to you and your family,

    Katy Noelle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige foto's en fruit om in te bijten...

    Mooi!

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je reaktie op mijn blog.
    J'adore Brel, hier thuis heb ik al zijn werken op cd en in boek.

    Kan je mij die leuke adresjes doormailen van Brugge, wij vertrekken nu donderdag en komen vrijdagavond terug - een dagje shoppen en een ander dagje cultuur.

    Groetjes en bedankt

    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Annelies,

    Je hebt gelijk. Het lijkt wel alsof de natuur een beetje vooruit loopt. Wij hebben zelfs al pompoenen. Ik hoorde zojuist op het nieuws dat het komende weekend de zomer weer eventjes terugkomt. Gelukkig!!!

    Een fijne nieuwe week!

    Lieve groet, Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt inderdaad al herfst, Annelies, maar met deze foto's voelt het toch wat zomers.
    Prachtige foto's, mooie kleurencombinaties !
    De margriet met het donkere hart vind ik zo mooi !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bonjour ma chére Annelies,Votre photos sont trés belles!!!! Belle couleurs douces.....magnifique!!!
    Je vous souhaité belles journées d'été:)
    Mille bisous
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een heerlijk zomer geniet fotos! Nu hopen op de zomer ..

    Liefs en een fijn weekend,
    Rozmeen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O, ik had al meer posten van je gemist zie ik. Mooie tere zomerfoto's heb je gemaakt. En de herfst wil ik nog niet denken hoor!
    Groeten, Corine

    BeantwoordenVerwijderen