woensdag 16 november 2011

Wandeling in de mist






De laatste dagen is het hier al heel mistig geweest, de zon brak niet door. Maar dat heeft ons niet belet om een stevige wandeling te gaan maken! Het wordt nu ook al vroeg donker, en dat zorgt in dit mistige weer toch voor een wat mysterieuze sfeer in het bos. De paddestoelen zijn nu ook op hun mooist...





It has been quite foggy these last days, the sun didn't break through. But this kind of weather doesn't stop us going for a long walk! The darkness comes early now, and this creates a mysterious atmosphere in the woods. The mushrooms are at their best at the moment...





15 opmerkingen:

  1. Ik hoorde al op het nieuws dat het bij jullie mistig was de laatste dagen, bij ons een beetje, de zon was er al vroeg.
    Je hebt prachtige beelden kunnen vastleggen, Annelies, heel mooie sfeer in het bos !
    Ik vind de foto met de koeien wondermooi, neem ook altijd foto's van koeien en schapen als ik ze onderweg tegenkom :-)
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's Annelies echt prachtig !! hoe gaat het met Rocco ???.....liefs van mij...........♥.. ♥... ♥....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. traumhaft dein waldspaziergang.
    machen meine hundlis und ich auch jeden tag.
    sei lieb gegrüsst daniela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's van het bos Annelies! Juist als het mistig is heeft het een bijzonder sfeertje!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige foto's zeg!! OOh bos de geur en het vrije maar toch geborgen gevoel het is heerlijk!!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bonsoir ma trés chére Annelies, Vos photos nature de automne sont trés magnifique!!
    Je vous souhaite belles journées:)))
    Bisous du coeur
    Fleurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die mistige sfeer maakt deze foto´s nog eens dubbel zo mooi!! :)
    Ja, gisterenavond was er weer een nocturne in de Expo en de kinderen waren mee; ze hebben met veel aandacht met die koptelefoons rondgelopen, hetgeen natuurlijk dé max was voor hun :))
    Op die Panasonic (ook van jullie wellicht) zit zo´n knop met icoontje voor nachtfoto´s/nachtportretten. Dan heb je geen flitslicht nodig en moet je enkel je toestel zo houden dat je zoveel mogelijk licht opvangt (je ziet dat op het schermpje). Werkt perfect! (en liefst toestel niet teveel bewegen tijdens fotograferen in het donker). In Brussel scheen gisterenavond nog een waterig zonnetje en het was er ook minder koud dan bij ons hier. Echt wel interessante expo, we hebben er nog wat van opgestoken.
    Groetjes, Marjolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mist geeft inderdaad een heel aparte sfeer.

    Elke morgen rij ik langs het kanaal naar mijn werk, en de mist die over het water hangt, met in het water de baantjes getrokken door een voorbij zwemmende eend...prachtig...maar ik vergeet natuurlijk elke keer mijn fotoapparaat.

    Volgende week doe ik het...en neem ik uiteindelijk die foto...

    Groetjes
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi hoor, deze wandeling in de mist! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhhh my god, those pictures look like have a walk in to a fable!!!!
    Nice weekend to you.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie sfeervolle foto's Annelies. Die mistige herfstdagen hebben wel iets :-)!

    Fijn weekend,

    Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk..!! een reactie van jou.. Heel veel plezier vandaag in Brugge.. Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit is het helemaal!! Zulke foto´s moet je in het GROOT kunnen zien... :)
    Heb je de sjabloon kunnen aanpassen en de oude bewaren? Lukt dat nu nog om op mijn blog te komen of moet ik de link nog eens doorsturen?
    Groetjes, M.

    BeantwoordenVerwijderen