vrijdag 13 april 2012

Vrijdag de dertiende


Lucky day?

12 opmerkingen:

  1. Tot nu toe gaat alles goed... ;-)!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor mij niet vandaag,maar je foto vind ik schitterend met de kievieteitjes,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn weekend !!...mooie foto.....xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Every day is a lucky day!! :D
    Heb alleen vergeten om toch eens Euromillions te spelen..., had nog wat kunnen opleveren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inmiddels al de 14e, maar ik ben de vrijdag heelhuids doorgekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your beautiful Photos!
    Have a nice day!
    Kathrine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen probleem,ik denk er zelfs niet aan.

    groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Annelies,

    Je hebt een prachtige nieuwe header gekozen! Ik hoop dat vrijdag de 13e inderdaad een geluksdag was voor jou.

    Fijne nieuwe week,

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Every day that my loved ones are healthy and happy is a lucky day! Your blog is always so full of beautiful and rich photographs...it is a pleasure to visit here.
    Enjoy your spring flowers and weather!
    Take care, Laura )

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je ne sais pas si le vendredi 13 fut un jour de chance mais je sais que j'aime ton délicieux bouquet, muscaris blancs, j'en ai dans mon jardin et fritillaire pintade, j'adore, j'en avais planté mais elles ont très vite dégénéré... je vais en replanter dans un autre coin, peut-être ne se plaisaient-elles pas là où je les avais mises...belle journée, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via via kom ik jouw blog tegen en ik heb genoten van mijn bezoekje. Ik ga je volgen, zo heerlijk om hier te zijn.

    Ik wens je een Zonnige Zondag.
    Lieve groet,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Annelies,

    I love your beautiful photographs and it was great to discover your blog.

    Happy weekend
    Carolyn

    BeantwoordenVerwijderen